hejjsan!

länge sen jag skrev nu, men ska uppdratera lite nu då,
nu har jag internet, vet inte länge jag kommer ha det :p
men det märker man!,
det är väldigt mkt som har hänt den senaste tiden,
men orkar inte skriva om allt,
idag vet jag inte vad som kommer hända, eller jag ska väl i väg och köpa cig åt julia för sista gången,
för i morgon fyller hon 18år,
i födelsedags pressent fick hon en biljet till dansfesten som är på fredag :d
haha,  det kommer bli jävligt kul, sen på lördag blir det utgång med gänget :D
sen så vet jag inte mer som kommer hända idag, jag vill ha mc-Donlads :p haha,

kommer nog uppdratera ikväll senare och berätta vad jag har gjort mer :D
haha



puss / gika






jag älskar dig bästa vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0