valborg!

jag vet att det va en vecka sen jag skrev typ,
men jag har typ inte varit hemma,
i lördags så blev det fest, och det blev inte så bra i slutet,
men jävligt glad att du julia förstog mej och följde med mej!
du är en äkta bästa vän vill jag lova!
finns verkligen igen som du! <3
resten av veckan har inte hänt så mkt,
badat, cillat på campingen, varit ute och gått, osv!
det har varit mkt  som har hänt,
idag då är det valborg,
det blir först hem till julia, chilla lite i solen,
sen så blir det feeeeest :D
vi ska först till campingen och sen så ska vi
nån mer stans annatar jag, haha,
ajja, det kommer bli en lyckad kväll känner jag på mej,
juste jag har massa filmer på julia och mej som flum , haha,
dom kanske kommer upp nån dag :D
ajja,
kanske skriver senare, annars skriver jag i morgon!

/ gika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0