alla <33 dag

jag kan juh säga att nästa gång det är fredagen den 13 så ska jag sitta inne och inte gå ut ;o
idag så är det alla hjärtans dag, när jag vakna så tänkte jag fan vad dålig dag, men när jag läste vad elin hade skrivit om alla <3 dag så fick jag en annan uppfattning om det, bara för att man inte har pojkvän/ flickvän så behöver det inte betyda att alla <3 dag är skit ;o,  jag ska göra min dag till bäst har jag bestämmt :o, och sessan är typ sälskapssjuk idag eller nåt :o, ligger under mitt täcke, sover på mej, och det gör hon aldrig annars typ,  haha, sessan min lilla älskling <3
yeye, ha en bra alllllla <33 dag!

puss / angiii





jag bjuder på den :o
efter som att det är alla <33 dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0