fredagen den 13!

usch usch,  hatar fredagen den 13, usch, nyss så kom jag hem från katrin, igår så gjorde vi inte så mkt. tjöta och skit, alltid lika kul med gummman, sen idag blev det tidigt vakning efter som amanda vaknar tidigt, jag vakna av att hon kolla på mej jag titta på henne och sen så säger hon det är morgon nu och då ska man gå upp nu skrek hon, ja det va bara att gå upp, haha, sötaste ungen i värden,  älskar er! idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske stadt ? kanske bowlingen, usch känner inte för nåt, men jag kommer juh gå ut i vilket fall, så då får det kanske bli stadt, och hoppas sötnöten kommer dit med ;)
haha :D,  fast det är juh fredagen den 13 så hallå, kommer jag få sån tur ;o haha,
nu ska jag försöka få tag i lilla syster så hon kan färga mitt hår :D,  aja

ha en bra fredag alla!

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0