halloja

i torsdags så kom katrin och klippte mej sen drog vi till linus, och sen till mc -donalas och sen hem till katrin, där vi sov, vi skulle upp tidigt till udevalla och trollhättan, mys! och på morgon va det bara att gå upp vid åtta, fixa sig lite och sen åka i väg, det har varit sjukt kul vill jag lova, mkt skratt osv, har till och med tränings värk i magen, efter som att jag har skrattat så mkt! haha, men när man är med kattrin då får man mkt skartt, även när linus va med! sjukt kul vill jag lova! så tack till er :D,
och sen när jag kom hem från överby så kom min älsklings elin hit, blev en massa tjöt om allt massa hemligheter ;) haha
yeye, efter så drog jag på fest hos mia och madde med johan :D, träffa nytt och trevligt folk, va väldigt roligt, efter bowlingen, mkt roligare vill jag lova, mkt dans, skratt osv :D,  men blev en tidigt hem kväll ifall, va typ hemma vid halv ett, trött som fan och väldig nykter typ :o haha, igår va ifal en super duper bra kväll! idag så blir det snart att jag ska i väg till katrin! sova där inatt. även följa med henne och amnada till ridskolan, vet inte om linus skulle sova där med, men men, nu kommer lite biler från igår och så :)  och jag har lite bråttom med :D,
ha en bra lördag kväll alla!!

pusssss!



söta amanda :)








linus, trött? haha




min söta kartin!!








johan på festen!!






jag och anna och josse :D,
vi ägde nog bowlingen ?! :DDDD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0