heeeeeeeeeeeeej!

sista inlägget för idag då,
efter att jag kollade på film så gick jag ut till ida, prata lite, hade snöbolls krig osv, vi skulle ha åkt pulka men det blev inte så blev försent och så, så det ska vi ta i morgon istället,  cilla och carola ska nog va med oxå :) mysigt kommer det bli,

och till en tjej som är så sjuk dum i huvdet, jag vet att du läser min blogg, för att kunna snacka om vad jag gör, men gör det för du sabbar inte för mej utan för dig själv. jag blir sjukt trött på dig, hur moget är det att gå in på din systers bdb utan att din syster vet om det, och går in och kollar min sida, varför gör du inte en egen, du kan få va inne på min hur mkt du vill för jag bryr mej inte längre, tycker bara att det är anmält omget av dig att gå in på din systers, för jag fatta direkt att det va du, jag vet inte vad du får utav det men, jag hoppas du hittar nåt att snacka om lilla gumman!  för det är juh det du vill :) (Y)

nu när jag endå är arg så kan jag juh meddela att jag tänker inte ställa upp för nån, för jag får juh fan knappt ett tack!    jag blir så jävla trött på er! aja!

nu är det film och sova som gäller.



jag saknar dig!
jag behöver höra ditt skratt.
 jag vill att du kommer in genom dörren och klumpar till det, och det första man gör när man ser dig är att skratta,
eller när du alltid ska göra dig illa här, eller när du springer runt och jagar mamma eller bråkar med anton,
eller när du och anton driver med mej, när vi är upp till halv sex och är liv rädd,
jag vet att jag har dig fortfarande vid min sida, och jag kan ringa dig om det är nåt.
och det är jag glad över, men det är inte samma sak som när du är här,
du är som en lilla syster för mej, du är en bästa vän!
och jag älskar dig sjuk mkt  glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag vet att vi inte ses lika ofta längre men du vet att det är samma sak.. Allt jag sagt är sanning, och du vet att det är bara att ringa om det är något, jag kommer såfort jag kan, jag älskar dig!

2009-02-05 @ 23:00:02
URL: http://mikaelasofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0