heeeej

nu ska jag snart försöka ta mej i väg till skolan, mår bara dåligt av att tänka att jag ska till skolan, men jag får la tänka på det bästa då!  efter skolan har jag möte med soc osv, får hoppas dom gör nåt åt allt nu, för jag orkar inte så mkt mer snart, iblnad känns det som jag är helt jävla onsynlig för alla! är jag det ? eller ser ni mej?!  nee men jag får la hoppas att det blir nån ordning med allt snart!,  och det blir juh inte bättre av att ha dig i huvdet hela jävla tiden, fan fan, önskar ibland att jag kan stänga in mej, och sen komma ut som en helt ny person och ingen ska veta vem jag är! undra om mitt liv skulle bli bättre då! öhja för det tror jag , ne nu ska jag ta mej en cig! sen får jag se vad jag gör! aja!

skriver mer sen ikväll!

puss gika





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0