heej

 ska skriva lite snabbt för jag har skit ont i huvdet,
och ska kolla på film och försöka sova,
ifal tack tejer för idag, men det är sista gången jag åker med på spökjakt ifal,
aldrig varit så rädd i hela mitt liv, usch! och nu tror jag ifall på spöken som jag inte gjorde förut,
så det har varit en najs kväll :),
imorgon så ska jag ut först till bowligen och sen gabbes, tror fan jag ska va nykter, kan ha kul endå, ska va lika galen som jag är när jag är full,  och så ska jag självklart va med söt ida och tjejorna, ska först till kusin och sen till bowligen och möta upp töserna :)  och sen hoppas man då att ida ska följa med till gabbes, vet juh hur hon är ;)
haha, men älskar henne endå! haha :D <3

men aja :D,

puss å go natt!

jag tänker på dig och jag vet inte varför jag ens gör det :o  ? ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0