heeeeeeeeeeeeeeej

tjoo alla glada där ute :o,

idag så mår jag verkligen inte bra, pallar inte va sjuk, vakna vid åtta i morses och bara mådde skit, fråga mamma efter alvedon och sa att jag ville ha halstableter och glass :D,  men hon hade inte pengar så hon skulle prata med min  bror om han kunde köpa det åt mej, jag gick och la mej igen och sov, vakna vid halv två igen, mådde fortfarande inte bra, men tjöta om min glass hela tiden, till slut kom min bror och jag och mamma gick och köpta glass till mej,  trodde jag skulle dö på vägen till affären, mådde inte så bra!  yeye, det gick och jag fick min glass :D haha, idag kommer tobbe hit, sjuk länge sen alla träffa den söta filuren :D haha,  annars blir denna dagen lung,  i veckan ska min söt elin sova hos mej har vi bestämmt, så det hoppas jag blir av nu ifal :),  hoppas även att får träffa min mikaela med, men vi får la se :),

aja,

ha en bra söndag alla :D

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0