hejhejhej

vad ska man skriva om idag då, igår så sov jag hos katrin, alltid lika kul med henne :d , vi somna vid halv tre, jag la mej och sov brevid amanda katrins dotter, värdens underbarste unge vill jag lova, idag så vakna vi vid elva åt frukost och sånt, sen drog vi och åkte pulka, mysigt :DDD.  sen så gick jag och käka med min älskling elin!  efter det så gick vi till öb och elgiganten och hem kompaniet, mysigt!  i morgon måste jag till skolan! efter skolan har jag möte med soc osv, men kommer det hända nåt nytt, neej för det kommer det inte! pallar inte alla jävla onödiga möten, för ni kan fan inte hjälpa mej endå!  ger jag förslag så säger ni det är nog inte bra för dig osv, nee men är det bättre att ha det som jag har det nu?!
åhh kommer bli galen på era möten!!
aja,

puss gika!

bilder från är vi åkte pulka!



amanda! <3






hahahah, min älsklings katrin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0