helgen,

heej, har inte skrivit här sen i fredag, men jag har inte orkat,
men ska skriva lite nu då,

Fedag : vakna vid ett av mamma glömde väcka mej till skolan, så det blev ingen skola,
men åkte till stan och sen hämta sötida, och då åkte vil till arbestförmedligen och så :)
sen så hem, duscha, och fixa mej lite :), sen efter det gick jag till ida, och så kom grönis, cilla och carola och hämta upp mej och ida, så åkte vi till stan och greja, sen mot falköping, på nån efterfest, och den va lite inte så kul, men men,
sen drog vi mot stan igen och ida och alla blev lite griniga för att grönis körde fel, haha,  sen så skulle vi till bowligen men det va fullt så vi kom inte in där. så vi åkte runt i bilen och sen till mc donlas, träffa kajsa där med :)  sen efter så drog ida till sin kompis och vi andra drog till gabbes, men det va en bra kväll, så tack alla :)


Lördag: vakna vid halv tre, min lille bror kom hem , så det blev mkt kramar och sen så  kolla vi på filmen som han och sunne hade spela in i kirurna det va la typ en timma lång, så det va kul att kolla på den och mkt skratt, sen så gick jag och mamma till mat maggan och handla lite godis och sånt till kvällen. sen träffa jag ida på kvällen, vi prata lite om fredagen och så :D, sen så blev det dator och sen sängen :)


söndag:
idag så har jag inte gjort allt för mkt, ska snart göra iordning mej och sen ska jag på bio med söt elin,
jag ser verkligen fram i mot att va med henne själv och så :D, och jag uppdratert mer ikväll ,



Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA ! min kompis kompis ja ;) kärlek till honom (AA)

2009-02-02 @ 20:27:40
URL: http://idasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0