idag då!

jag är dålig på att uppdratera jag vet, men nu har jag inte orkat skriva på två dag, och inger nytt händer här heller, allt är som vanligt, jag orkar inte skolan, jag orkar fan inget, på måndag är det soc möte i skolan igen, nu får dom fan göra nåt åt allt, fast det enda dom säger är att men vi ska fixa nåt, men nee det gör dom inte, jag blir så jävla trött!!!! , yeye,
idag har inte hänt så mkt, mamma och jag va handla lite grejer osv, men annars så har jag inte gjort nåt,
just nu så väntar jag på söt katrin som ska komma hit och klippa mej, hon ringde för en timma sen typ och bara skulle jag klippa dig eller, och jag va även med henne en stund igår, jag älskar verkligen henne, varje gång man är med henne så får hon alltid mej att skartta, du är bäst gumman!  och så va jag även med julia igår med och jag kanske ska sova hos henne i helgen med, och sen så va jag även med elin och natalie en sväng, och ni är unika tjejer! om två vekor är det håkan tjejer, och det kommer bli obeskrivligt vill jag lova!
och killar ger jag upp nu, jag ger upp allt som har med kärlek att göra :)
aja!

ha det bra!

puss gika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0