saknar er!!

ser du hur jag mår du som kallade mej din bästa vän, du va en gång i tiden min bästa vän, men allt förändras och det märkte jag med tiden som gick, alla år du och jag hade varandra, vad tog dom vägen ? är dom glömda eller komm du någon sin höra av dig ? kommer du någnsin fråga hur jag mår, eller kommer du sova här och skratta lika mkt som vi alltid gjorde, jag har så många minnen med dig som jag aldrig kommer glömma, men inget kommer bli som förut jag vet, men ibland vill jag bara spola tebax tiden då vi första gången träffades när jag va sex år, det va dig jag hade förtronde för, det va du som fick reda på allt först, det va du som rädda mej från när jag hade jobbigt, det va du och din familj! det va ni som jag bodde hos, det va ni som kunde rädda mej och anton, jag saknar er så mkt så det gör ont, jag önskar att jag endag kan komma till er, sitta med er ute på sommaren och prata halva nätterna, när vi skatta och samtidigt vi grätt, alla minne vi prata om när vi bodde gillstad,  och allt vi gjorde,  men som sagt tide går inte att spola tebax, men en sak är säkert jag saknar er obeskrivligt mkt, och tack för att ni gjorde mej till den jag är idag, utan er hade jag inte kommit långt!

och mamma jag älskar dig med <3

nu blir det gossip girl!

puss!





jag och ida och jag saknar dig <3!
bilden är väldigt gammal!




min älskade ida igen <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0