tagga :D

igår så va jag juh med natalie och elin, vi satt vi våra datorer fram till halv ått på morgonen, sen så gick dom hem, okej vi satt la inte hela tiden vid datorerna utan vi typ dansa, fluma oss, osv, men asså va så länge sen jag hade så kul, så det uppskattar jag verkligen, så ett tack till er mina änglar, aja, sen när dom gick hem så gick jag och la mej, somna la runt åtta. vaknar vid elva att mamma skulle åka i väg till min mormor och morfar, efter som att han ska opereras i morgon så ska mamma följa med han, så hon ska sova där borta, så vi är själva hemma idag då, men ifal så gick jag och mamma handla lite godis och sånt som mina syskon ska ha ikväll, jag ska inte va hemma asså ikväll, ifal, sen så gick vi hem, jag la mej och sov i en timma för då kommer min bröder hem och typ gapar över hela lägenheten och starta musik på högsta volym, jag höl på att slå i hjäl dom, men ifal, det va bara för mej att gå upp, tog mej en dusch och så, sa hej då till mammi,
ifall, nu så sitter jag här och myser med min älskling sessan! och väntar på natalie ska vakna nån gång där hemma så jag vet hur det blir ikväll, för vi ska festa i skövde, och jag ser fram i mot det, kan jag lova! och jag hoppas verkligen det  blir av nu, vem har du blivit ?!  jag vill inte ha dig sån, för då orkar jag inte, jag orkar inte bry mej om det, men som sagt det är väldigt dåligt känns det som,  men men! nu åkte tobbe med, han lär juh bli saknad, efter som att han inte är här så ofta, okej ska förklara vem han är, det är min lille brors bästa kompis, och även en nära vän till mej om man säger så, nästan kännt han sen han va lite, och jag saknar hela familjen berqvist kan jag lova, jag ska åka och hälsa på er, och det är snart kan jag lova!
och nu vakna snyggnatalie så hon kommer snart så vi ska fixa oss här och så :D,

men ni får ha en bra måndag alla!

PUSS!




min älskade söta bäbis, älskar henne mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0