tjooo hejsan!

idag så gick jag till skolan vid kvart över två, sluta tjugo i tre helt onödigt att jag gick ditt, men efter det så ringde jag julia och sa att hon och anders skulle följa med mej och äta, det va dom så gulliga och gjorde, i mars ska jag och julia köpa biljeter till P&L , lova henne att åka med, yeye efter det så va det bara att gå tebax till skolan, ha möte,  det gick juh bättre på mötet nu än vad det har gjort förut, så jag blev riktigt nöjd med mötet :), sen åkte jag hem, elin gumman kom en sväng, prata lite med henne, och sen drog jag till öb med mammi <3 , och nu ligger jag här och har sjukt tråkigt ;o. ligger och lyssnar på markoolio haha ;D, som amnada alltid sjunger i bilen,  yeye, orkar inte skriva mer nu!

puss från mej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0