tjoooo hejsan

ett tag sen jag skrev nu då. ska bli lite bättre på det lovar! haha, vatra va la helt okej, men jag åker juh inte dit igen vill jag lova, katrin va gullgi och hämta oss, haha, jag och hon flumar som vanligt :d haha, yeye, sen igår då så va jag med natalie tiita film och även träffa lilla syster och linus, myss :), idag så har jag varit med lilla syster hela dagen, och juste jag, elin och natalie ska på håkan hellström, den 6 mars. och jag längtar sönder vill jag lova :d, yeye,  så har jag och elin haft värdens myyyys dag :D. som sagt , kollat på film och så :), i morgon blir det pulk åkning i råda med amanda och katrin, kommer bli väldigt kul, yeye, vet inte vad jag ska skriva mer, joo jag är sjukt godis sugen, men ska nog kolla på nån film och sen sova!
puss alla söta!




jag och sötnatalie innan vatra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0