go natt :D

heej,
vet inte riktigt vad jag ska skriva,
eller joo, men huvudvärk har typ släppt :D
helt perkt :D
hoppas det är borta i morgon med :D
prata nyss med lille bror på msn,
va några tejeor som bjöd in han och snunne på fest,
hahahaha, dom är la för goooa , men dom borde juh sova nu igentligen,
men min lille bror är juh saknad mest,
jag vill ha sommar, P&L  med ida och mikaela och självklart se håkan och lars <3
5 måndadetr och sen är vi där,
tänkt även mkt på att jag tar juh studenten snart, allt ska va klart. usch vad allt känns jobbigt in för det, men det är la så som jag kommer tänka, ska försöka söka lite jobb och sånt som jag kan ha i agusti, för jag känner att i juni och juli vill jag hadet skönt, men men, vad ska jag säga mer, fick gammla blider från figge i trollhätan, som jag hade sickat till han, och dom bilderna är från 2006 - 2007, såna bilder man aldrig kommer glömma, dom dagarna man alltid kommer minnas, det gången jag verkligen verkligen va kär, kommer inte bli så här kär igen som jag va den gången, och många vet att jag mår dåligt över det än, men jag kan inte glöma, även fast det gåt så här många år,. jag kan inte,  men livet går la vidare som allt annat,  men men, men jag har märkt att jag ser inte fram i mot nåt längre, eller jag ser fram i mot en greje och det är 18 feb då jag beställer min P&L biljeter, då vet jag att jag är snart där med dom bästa och det kommer bli lite najs, men det är la det som jag ser fram i mot. förut såg jag jämt i fram i mot nåt hela tiden, men nu går det inte, jag vet inte varför .  ajja, nu har jag skrivit massa onödigt,
men nu blir det sova och drömma om sommar :D
puss / A



kommer aldrig aldrig aldrig att glömma :( </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0