haaaaaj :D

hej alla glada där ute :)

jag har gjort en ny blogg nu,
jag blev arg över lite grejer igår kväll så jag tog bort min gammal,
vilket jag ångra väldig mkt,
men är man arg så är man :p
vad ska man säga om idag då,
vakna vid elva,
prata med ut med julia om allt, så det känns bra nu,
sa hej då till lille bror som drog till kirurna idag,
sen efter det så följde jag och julia med till anders till sjukhuset,
och efter som att anders skulle opereas i tre timmar så
drog vi till mcdonlads, och där träffade jag och julia frida, så
vi satt nog där en timma eller så :P
efter det gick vi tebax till sjukhuset, så kom mamma och anders va fortfarande inte klar,
så vi åkte in till stan, släpte av frida och mamma gick till apoteket,
efter det så åkte jag , mamma och julia hem,
sen så blev kl halv fyra vi åker tebax till sjukhuset för att hämta anders,
då va han fortfarande inte klar,  så vi åkte hem igen,
och då hade min lille bror skrivit att hanns tåg va sönder så dom blev ståend nån stans,
ajja, men nu är dom ifal på tåget på väg till kirurna,
så det är la bra det ifall,
och anders är hemma :)
nu så händer det inte mkt, jag är skit trött,
tänkte ta ett bad och sen kolla på andra avenyn,
aja, ha en bra kväll alla!
/ A



lille bror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0