heeej :D

nu har jag suttit med bloggen flera timmar,
för att fixa, men nu vet jag hur man gör :D
och jag är nöjd med min nu :)
och denna blogg kommer jag inte ta bort,
spelar ingen roll om jag får dåliga kommentarer eller
nåt. jag ska ha kvar den, för det är la endå min blogg
och jag som skriver i den :),

och jag saknar min lille bror lite för mkt asså :(
men han kommer få det kul i fem dagar nu :d

jag vill ha sommar med,
sittar ute, musik, öl och chilla, grilla :D
åhhh ge mej sommar nu <333

och nästa månad ska jag beställa biljeterna till P&L festivalen,
kommer bli så jävla najs!
och jag hoppas bästis ska med till P&L :D
annars kommer det inte va lika kul :)
aja,

sängen ropar på mej :o

go natt alla <3

Kommentarer
Postat av: emma

ååh de där med sommar ; öl,grilla,chilla lät götttttttttttttttttttttttt ! längtar!:D<3

2009-01-28 @ 21:58:47
URL: http://emmaliciouz.blogg.se/
Postat av: angii

eller hur :R , sommar asså <3

2009-01-29 @ 01:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0