hej!

idag så väkte mamma mej och fråga om jag ville åka med henne till mormor och morfar,
och det ville jag juh så klart, morfar va tydligen jätte sjuk :/ men men, så vi va där ett tag,
sen så åkte vi och handla, jag är sjuka, har yrsel och värdens huvdvärk,
så jag har typ sovit hela dagen och vakna nu, lika ont i huvdet än,
har endå tagit massa alvedon :(. hatar att ha ont i huvdet, yeye

ida ringde mej förut och fråga om jag ville åka med på fest i falköping på fredag,
tror ni jag säger nej till en fest, noooot :D  haha, fast det beror juh på om min huvdvärk har släpt och så,
vi får la se, fast jag orkar inte va sjuk, jobbigt jobbigt,
min lille bror har det bra i kirurna säger han :D
men jag vill ha hemma han nu!!!
saknar dig :(

nee nu blir det sängen och en film,
orkar knappt ha uppe mina ögon så ont har jag i huvdet!

ha det bra / a


tycker den bilden är fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0