party :D

heeej, idag då ! .
mamma glömde tydli
gen väcka mej till skolan,
 så skola idag, utan vi åkte fram till stan, hämta upp sötida och så åkte vi till arbestförmedligen och lite sånt, ikväll blir det party med ida, lola, cilla och grönis, vi dra på nån fest i falsköping, kan bli riktigt kul, hoppas det ifall :D  i morgon kommer litte bror <333333 åh det är jag glad över, saknat han som fan, då blir det mkt prata med han osv :D,  och så tänkte jag även säga här att jag hoppas allt går bra med dig mikaela, och du vet var jag finns <3 det är juh mattias begravning idag :/. och jag vet även att det är alla sita farväl av dig, och jag vet att du är saknad, och skulle jag göra så skulle jag göra så du kom tillbax, så inte många lider, finns så många som saknar dig och allt, även fast jag inte känner dig, så vill jag endå få tebax dig, :/.  men som sagt du vet vart du har mej mikaela <3 älskar dig gumman <33 ,

ha en trevlig fredag alla söta <333

puss! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0