sjuk sjuk!

hej alla :)
idag så är jag fortfarande sjuk,
huvdvärk och ysel.
orkar knappt sitta framför datorn,
känner mej inte alls bra,
om det inte är över i morgon så ska vi ringa in till sjukhuset,
för jag orkar inte ha så ont :(

idag har inte hänt så mkt, sovit,
sen kom ida gumman en sväng,
det va mysigt :) prata om fest i morgon och så :)
får se om jag orkar åka med,
blir det sjukhuset i morgon så åker jag inte med så klart,
yeye,

mikaela, börja känns som vi glider i från varandra,
vill lova varanda inte göra det,
och jag vill bara ha dig vid min sida.
men som jag har sagt förut du är min bästa vän och det kommer du alltid va!
även om vi skulle glida i från varanda så är du det!
love <3





som jag sa mikaela du är obeskrivlig för mej <3




ha det bra alla !
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0