2 JULI

2 JULI idag :D
kan ni gissa varför jag är så glad ;)
joo jag blir juh 20 idag :))))
och jag fick värdens bästa pressent av mamma och familjen,
hål i tungan, rätt nice, ska boka tid senare idag har jag tänkt,
mikela ska följa med mej! :D

annars idag så har jag inte gjort så mkt,
kolla precis klart på Armageddon,
lipa som fan till den filmen som vanligt :)
och just nu så sitter jag och lyssnar på
kiss - forever :)
min och perkas låt!
älskar låt en asså,
alla borde lyssna på den!

jag känner mej ganska sårad av många just nu,
men jag orkar helt seriöst inte bry mej om folk längre,
jag orkar inte fråga hur dom mår lr nåt,
alla får sköta sitt känner jag just nu!

aja!

GRATTIS TILL MEJ IGEN DÅ :D
haha

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0