allt känns som en dröm,

allt känns som en dröm , en dröm att jag har värdens underbaraste kille,
men jag vet att jag har dig, och det känns helt underbart, du är mitt allt just nu älskling,
hoppas det blir så länge, du kommer ha en evig kärlek från mej älskling min!

idag så vakna jag vid två,  så kom julia hit och jag försökt väcka älsklingen som sov,
men han blev mest grinig på mej, haha, men söt är du endå baby,
sen så följde jag och julia med jimmy till tåget, han skulle åka hem en sväng,
och jag och julia gick till elake måns och käka :),
sen hem och duscha, och nu sitter jag här själv, julia gick till anders en sväng nu,
och älsklingen är kvar hemma :) ,
på fredag ska vi åka till fallens dagar :),
kanske åker bil ditt med fredrik och christian,
 julia och jimmy ska med oxå :)
kommer nog bli väldigt roligt :D
aja,

allt jag hade att säga nu !

puss / A



du kommer alltid va min älskling :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0