ord som inte går att förklara,

jag vet inte vad jag ska säga längre,
jag försöker, jag kämpar, jag gör allt för att jag ska må bra,
men så kommer det en block på vägen och man stopas det glad igen,
sen när man kommer över den blocken så kommer det en ny och så håler det på så,
ska det va så hela livet ? vänner sviker till och från ? kärlekn kan svika, kan komma tebax ?
hur länge ska man orka! visst, jag har en verkligen en bästa vän! en som inte kommer svika mej i sista taget,
som alla andra har gjort!  det finns verkligen en kärlek för mej! och som jag litar på mej som jag verkligen älskar,
visst låter det som att jag har det bra, men nej det har jag inte!  för sen kommer dom där blocken upp på vägen igen,
hur ska man göra för att inte komma åt dom hela tiden,  det finns inget att göra att för att inte komma undan dom,
saknar tiderna som man hade det bra,  smögen, kommer aldrig att glömma, nytt folk man träffa och massa skoj, en midsommar man aldrig kommer glöma, men som aldrig kommer tebax,  bara bilderna man kan gå in på och kolla och tänka tebax, och få bilderna i huvdet dom stundena man hade som roligast,
jag vill tebax till peace and love 2009 ,  inga bilder där i från, eller jo några, men folket som man träffa har man på msn, och låtrna vi sjöng till på campingen dom va juh det bästa,  kommer i håg andra kvällen vi va där, gick på ett band och sen när det va slut så satte vi oss vid ett bord, bakom oss satt tre killar, jag kollade lite på dom, sen gick jag fram till dom och fråga nåt, kommer inte i håg vad,men sen så prata vi med dom hur länge som helst, och sen blev det efter fest osv,
asså allt från p&L kommer alltid finns kvar, allt vi gjorde , hur sur vi va på varanda julia, vissa dagar så kunde vi skrika åt varanda, andra så kunde vi bara skratta och ha skoj, när vi kommer hem så sätter vi på våran låt som vi sjöng med gänget där borta, det va så skoja allt,  jag vill ha tebax den tiden som vi hade da ner julia,
men som sagt allt kommer lösa sig, och saker kommer man aldrig att glömma,

i morgon fredag  blir det party med julia :d
och lördag hem till älsklingens mamma,
kommer bli mysig helg! <3


puss gika!





ily <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0