finner inga ord hur jag mår!

jag har haft en skit bra födelsedag!
först så kom mamma in i rumt och sjöng för mej och sen så
gick vi en sväng och skulle boka tid men det gick juh inte då,
efter som dom inte kommer tebax fören i septerber,
men vi ska ner till stan och kolla i morgon ifall det går att fixa,
sen så blev det inget bolaget idag,
tar det i morgon istället,
sen kom oscar en sväng i dag,
vi kolla på film och så,
sen drog han på träning,
och sen kom han tebax och då drog vi och bada :D
rätt nice :)
oscar du gjorde min dag bäst ska du veta!

nu mår jag bara dåligt,
förvätta mej aldrig nåt mer!
tack för att ni sårade
jävligt mkt,
glöm allt nu!
glöm mej,
skit samma!




ta mej tebax!
ta mej till det ställe jag trivdes på!
ta mej långt här i från,
från denna skit stad!
pallar inte =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0