fortfarande 2 juli :d

nyss så vakna jag av att mamma kom in i rumet och sjöng för mej :D
sessan va oxå med in, min lilla älskling! haha
sen så ringde nyss min mormor och morfar och sa grattis,
morfar tycker jag blivit en gammal tant :) haha
lite för sköna asså! :D

kiss med låten forever spelar sjukt högt i rumet nu!
älskar låten och kommer nog aldrig sluta älska den!
det kommer nog bli en helt vanlig dag idag,
mikaela ska komma för bi en sväng,
och det uppskattar jag som mest! :)

nee nu ska jag kolla med mamma om vi ska dra in till stan!
kolla om jag kan boka tid för tungan och sen kanske det blir bolaget ifall
som alla säger ;D , ja vem vet :D
haha

puss GIKA!









så liten va jag då!
nu är jag ganska stor :D
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0