♥ jag mår bra nu!

just nu sitter jag och väntar på att jimmy ska vakna nån gång,
det blir la typ vid sju lr nåt, haha,
sen så ska la han komma hit en sväng,
och sen åker jag nog med han hem,
nu när jag mår som bäst så hoppas jag ingen förstör det,
för det är slut med tårar nu,
det är slut med deppig heterna nu,
allt är slut på,

ni har verkligen vissat vilka som är mina vänner,
och jag, det är jag glad över, för då vet jag vilka som är falska,
och inte, tack !  och inte mitt fel om ni tar åt er för då kanske ni har gjort fel,
efter som ni tar åt er, jag vet inte inte!

nog om falska kompisar,
det finns för många falska!




nästa helg så kanske jag och jimmy dra till jönköping,
det kommer bli jävligt nice att komma i från lidköping!
slippa skiten :D

aja!





jimmy :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0