halloj

idag va det tandläkaren, och sen så gick jag och julia och hämta ut på våra biljeter till P&L
nästa tisdag vid denna tiden så är vi nästan framme,
vi åker kl 11.10 och är frame 18,00 :P
så det är 6 timmar och 50 min resa,
men det kommer bli jävligt nice :D

midsommar snart,
vad ska alla göra ?
ge mej förslag! ?

vill igentligen bort från lidköping
men ingen som vill med,
så blir va kvar i denna skit stad!

snart så ska man flytta tebax till falken,
fan vill inte bo där för fem öre!
men vart ska man annars ta vägen
kan juh inte på bo gatan!

men men,

puss!




snart åker vi gumman min!
vi kommer ha så sjukt skoj,
och fixa o för glömmliga minnen tillsammans!
jag älskar dig julia forsberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0