löser sig?

som alla säger,
det löser sig alltid,
jag vet inte om det stämmer,
men det märker man!.

tack för ni som visade idag att ni bryde er idag!
det betyde mkt för mej!

jag ska kämpa in i det sista vill jag lova!

bara 2dagar kvar tills jag blir 20!

men är det så här jag hade tänkt att mitt liv skulle bli ?
nee för det trodde jag inte,
men som sagt jag ska kämpa in i det sista,
jag har förlorat många, men fått många nya vid min sida som jag älskar över allt annat!

men nu ska jag försöka sova!

en ny dag i morgon med nya jobbig heter!


go natt!






jag älskar dig bästa vän!
kommer aldrig glömma våra dagar på P&L
och tack för att du tårkade bort mina tårar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0