måndag!

hejhej,
idag så åkte jag till skolan,
har varit chill dag i skolan idag och det är inte långt kvar nu till studenten,
det är en dag kvar, asså kan inte fatta det! snart kommer ni få se en glad angelica om
ni nu är där :p  haha, aja, efter skola så kom mamma och hämta mej och så åkte vi på lite
på stan och så, sen efter det så kom julia hem till oss, vi satt och prata och så,
sen så kom en saknad mikaela, vi gick och prata om allt och inget, sen så
börja mikaela och anton, och daniel spela fotboll,
va en skön dag i dag!

puss gika!



och till dig mikaela :
så ska jag säga att du betyder verkligen så mkt för mej,
jag vill verkligen inte förlora dig,
jag höl på att göra det en gång,
och den gågen va för mkt,
du vet att du är min bästa vän,
och att jag verkligen ser upp till dig,
för det finns ingen som du,
när du mår dåligt så mår jag dåligt,
och det vet du, du vet att jag skulle göra allt
för att få dig må bra, för att hjälpa dig,
jag vet att det är svårt för mej att hjälpa dig,
jag börjar nästan gråta när jag vet att du mår dåligt,
men jag lovar att jag ska kämpa med dig,
ska finnsa där för dig dag som natt
tack för att jag har dig vid min sida!
tack så mycket för allting!
jag älskar dig min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0