oj nu va det ett tag sen igen :D

oj nu va det ett tag sen jag skrev igen,
men i onsdags så tog jag studenten :D
rätt nice :)

idag så är det fredag
och jag ska i väg till stadt med johan sen ikväll,
och det är även student bal där idag,
men jag sket i att gå dit för ingen i min klass ville inte gå och så,
så jag går dit sen när dom öppnar för alla :)

och min bäbis har rymt,
tycker du ska komma hem snart,
för jag saknar dig massor älskling :( <3

orkar inte skriva mer nu!

om 10 dagar är jag på P&L :D
det kommer bli rätt nice :D
aja, puss



min student skyllt :D






lite av grjerna som jag fick runt halsen :D







madde och anders, madde i sin bal kläning <3






och så ser jag ut idag :d, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0