skrivit på länge!

jag vet att jag inte skrivit så mkt här,
men det är bara för att jag inte har hunit lr orkat,
paece and love va det bästa jag har varit med om just nu kan jag lova,
thåström,håkan, lars man kan inte säga mer än att tårarna kom!
jag stog längst fram på alla tre,
det betyde så mkt kan jag lova,!
jag är så puckad så jag tappar min kamra där borta,
så jag har inte så många bilder,
men just nu skiter jag i bilderna,
jag har fortfarande kvar det i mitt hjärta,
och det kommer aldrig försvinna!
saknar er som jag träffa där!
och ni vet vilka ni är så ta åt er!

jag skulle tebax till falken nu igentligen,
men jag pallar inte bo där,
men jag har inget annat val nu känner jag,
anntagligen får jag bo där lr på gatan,
just nu orkar jag inte bry mej om vilket!
för allt jag gör blir bara fel!



detta är en upplevelse som jag aldrig kommer glömma!
som alltid kommer finnas i mitt hjärta,
lägst fram på håkan med trårarna ner från min skind!
det va bara en sak som saknades och det va DU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0