söndag!

hej!
jag har inte skrivit på två dagar för att jag inte har orkat :p
vet inte varför men tycker inte det är så kul att skriva längre,
men ska skärpa mej! lovar!
okej,
det har juh hänt ganska mkt det sista nu,
som ni redan vet kanske så bor jag hos mamma för tillfället,
ska backa till falken på tisdag sen ska jag sova hos mamma igen
för jag tar juh studenten på onsdag, och det kommer bli jävligt nice vill jag lova!
är sjukt narvös är jag, och jag vet det kommer komma mycket tårar och saknad
av klassen och lärare, men men,
men igår så va jag och julia på crusing i stan,
det va riktigt nice vill jag lova :D
vi åkte med alex och sebb en sväng i bilen,
sen så gick jag och julia av och så gick vi en sväng,
träffa folk osv, kom hem halv fyra inatt,
somna typ halv fem,
men det va en sjukt rolig kväll ifall,
och nu är det bara 14 dagar kvar till pecen and love festivalen,!
fan tidet går fort!

nee nu ska jag försöka bli klar med min uppsats,
så min lärare blir nöjd inna studenten :D

aja!

puss gika!






jag hoppas du fattar nu, när jag har förklarat för
dig hur jag känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0