9 mars

sitter här, har precis kommit hem från ida, hjälpte henne att rensa lådor,även jag fick lite saker :) , och nu lyssnar jag lite på musik har det gött, på fredag gäller det, hoppas verkligen jag får flytta in till falken, den enda jag sviker då är juh min älsklings sessan! men jag kan inte göra nåt :/ ,  har ju endå henne kvar hos mamma, så det är skönt att jag slipper ge bort henne, för det skulle jag aldrig gjort, min lilla prinsessa! i morgon är det måndag då, vet inte om jag ska till skolan, får la se vad mamma säger ,fast än har hon inte sagt nåt om det,  men det löser sig i morgon,  aja,

nu blir det mys med film!

puss








värdens cp bild på mej,
men jag mår sjukt bra nu!!! <333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0