äntligen :)

ibland är livet till att leva för har jag märkt,
allt börjar ordna sig för mej,
kolla på lägenhet på falken på fredag, och så,
får nog inte ha med mej sessan, men mamma lova nu att hon ska få bo hos henne tills jag flyttar till nåt eget, och det känns så bra, att veta att jag inte behöver ge bort henne, hon är juh endå mitt allt, och jag kan lova att jag ska till henne varje dag,
och jag älskar dig mamma ! vad ska jag skriva mer, vänner sviker, några kommer tillbax men så är det eller? jag är glad över att ha dom riktiga vännerna som verkligen vissar att dom finns där för mej!  men nog om det,
nu ska jag snart äta och så, sen så blir det ut gång med kusin ikväll hoppas jag! är sjukt sugen på att gå ut och ha kul, och sen ska jag även inte dricka mer efter denna helg, utan sen ska jag nog börja dricka till P&L igen :DDDDD
i morgon blir mys kväll med julia och elina och sara :) kan bli kul :D,

aja,

puss på er



hahaha, ful bild jag vet, men jag är så jävla glad idag,
och förstör inte det för mej nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0