jaha


sen fredagen blev katrin och julia hela dagen, sen sexparty hemma hos katrin, kul va det :)
sen åkte vi hem så gick jag till bowligen köa typ en timma och sen va inne i tio min, sen så gick jag hem till julia, vi kolla på film och hade det mysigt :), sen på lördag vakna vi vid ett drog in till stan och köpte mat och sen gick hem till henne, sa ute i solen lyssna på musik och tjöta, as gött vill jag lova, sen kom anna en sväng :) kul kul, så sov jag hos julia på lördagen med, idag gick vi upp och så åkte jag hem typ,  nu sitter min lille bror och hanns kompis och övar in för skara i morgon, helt gudomliga är dom vill jag lova! deras röster gör så man får nästan tårar, katrin ringde nyss och hon sa att hon hade fått sin lilla hund, och den hoppas jag får se i morgon :DDD,
aja, nu fryser jag så nu ska jag krypa under täcket och lyssna på när dom sjunger och även läsa min bok,
och denna vecka hoppas jag på det bästa!! nee nu blir det mys med min bäbis oxå :D

aja, ha en bra vecka!!





jag och katrin,
och du gumman är den ända som kan få mina läppar att le,
du är den enda som ser det glad i mej,
jag är glad att jag har dig vid min sida!
du är den enda som jag  någonsin aldrig kommer svika,
och du är den som aldrig kommer svika mej,
det vet jag! jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0