ett tag sen,

ja det va fem dagar sen jag skrev sist :p
men har inte hunit skriva nåt osv :P
men nu ska jag berätta om min helg

i fredag : först så gick jag,mamma och julia och anders och madde på stan,
bloaget osv, sen så gick vi till bussen så kom oscar och så :) så följde vi med hem till mamma,
sen så på kvällen blev det fotboll och fest, gaska full blev jag med,
men det va en sjuk rolig kväll ifall :) så tack alla,! <3


lördag : först så väcker julia mej vid tio och sa att jag skulle följa med henne och elina till stan
så det gjorde jag, sjukt bakis va jag med, fast får juh skylla mej själv, vi möte upp mamma,
och så gick vi på stan och så, det va mysigt,  sen på vid tre så planera jag och julia att vi skulle åka
på crusing i trollhättan, så det gjorde vi, när vi kom fram så mötte vi upp magnus, andreas, och matti,
sen så sätter vi oss på nån kulle, kolla på alla bliar,chillar och drack i solen, sjukt varmt,
sen så träffa vi massa annat folk, som fabio, sonny , glenn, carro, viktort, riktigt trevliga folk,
men ifall, så blev det att sitta på kullen från fem till ett på natt, sjukt mysigt och roligt :D
sen så fick vi två roser var :D,  ifall, sen så gick julia hem till glenn och sov där,
och jag sov hos fabio!


söndag : jag vaknar upp hos fabio, fast vi sov inte så många timmar,
ifall, sen så ringde julia mej och vi sa att vi skulle ta bussen kl tio över ett :p
så jag och fabio gick upp och börja gå mot rese, men sen när vi väl va där så
fatta vi inte vilken buss vi skulle ta så vi missa bussen och fick vänta i fyra timmar på nästa buss,
så jag och julia, fabio gick till max och käka, sen så chilla vi  i solen och så,
sen så kom bussen och så åkte vi hem, och gick och käka glass, träffa elina en sväng och
ducha osv,  men kan säga att det va den bästa lördagen på länge,
ajja, nu måste jag börja skriva klart min uppsatts :p
annars blir jag aldrig färdig med den,
och i morgon är det fest med :D

juste ja i morgon är det en vecka nästan till studenten
och tre veckor till P&L rätt gött!

ajaj,

puss













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0