falken efter tre månader!

efter tre månader så är jag kvar här än på detta ungdomsboende, ingen trodde jag skulle klara detta, visst det har inte varit det lättaste , jag har förlorat många genom att flyttat hit, men det är så ni vissar att jag betyder nåt för er,  men så mkt ni visar jag er tillbaka, vissar dagar är ljusa, vissa är mörka, men kämpa är det jag gör, men endå så trivs jag sjukt bra med det är nog väldigt tack mkt julia som jag har här brevid mej jämt, det är hon som stöttar mej genom allt, det är hon som säger du klarar detta, som följer med mej över allt, som satt med mej tre timmar på spyket och som att brevid mej och grät och sa berätta saningen, och som sa jag älskar dig, du får komma hem i morgon, som krama mej när jag kom hem och sa du finns för mej,som krama mej och inte släppte mej och sa du är verkligen tebax, och trodde inte jag skulle få komma hem, men jag sa det det är tack vare dig jag är hemma, och julia du ska bara veta hur tacksamma jag är som har dig! jag kan inte beskriva med ord, men jag hoppas du förstår att du är min bästa bästa vän!  och det vet nog alla på denna blogg!
snart så flyttar jag från falken, och det kan jag säga att vill jag inte, men kan juh inte bo här hela livet endå,
men med denna text vill bara få fram att jag klarar det mer än ni tror mina såkallade "kompisar"
och jag ser det ljusa och inte det mörka, det är så ifall nu,

men nu vet ni lite bloggen hur jag har det :)

puss :D






min aldra bästa vän :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0