hejhej

idag så börja dagen skit bra, jag va på skit glad humör och allt,
och sen så kom man hem från skolan, och så är allt det glda borta,
jag vet inte vad jag ska göra för att fixa allt, jag försöker kämpa igenom allt det svåra varje dag,
allt det svarta som jag ser, men det vill inte försvinna,
det vill bara va där hela tiden, snart är sommaren här och det ska bli så skönt!  om 5 veckor så tar jag studenten och sen så läggs falken ner som jag bor på. och då ska jag få egen lägenhet, jag som trivs så bra här nu och allt, så måste man flytta, det värsta är att jag inte kommer ha julia som granne brevid mej, kan inte springa in till henne lr nåt, men det är långt kvar inna det blir flytt,  och när jag endå får ut mina känslor här så kan jag juh skriva att ni som inte vet vad som hände den lördagen behöver inte gå och snacka om det, för det finns inget att sncka om, så det hoppas jag ni får klart för er!,
om ni undrar över nåt så kom till mej så kan jag förklar hur allt ligger till, annars så kan ni juh lyssna på snacket som går! (Y) !   om åtta veckor händer det bästa i mitt liv! P&L festivalen, det kommer va det bästa som händer i sommar,
aja, ska sova en stund nu och hoppas jag mår bättre sen!
'ha det bäst!




jag saknar dig mer och mer varje dag som går
jag älskar dig igen som jag gjorde förut,
men allt är försent nu och det vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0