hejje!

skolan idag va rätt cill, va hos floristerna och gjorde blommar, men super nöjd med min blomma :)
sen efter skolan så möte julia mej , så jag gick in till henne och prata med henne och så, sen så kom robin så då drog dom hem till robin, och jag skulle in till mej och laga mat, sen så kom perssonalen in och fråga vad jag gjorde, och så jag att jag diska och så, så då fråga hon om jag ville ha hjälp att städa, och det säger man juh inte direkt nej till :p, sen efter det så la jag mej och sov en stund, sen så vakna jag av att det va nån som ringde på dörren som en jävla galning, och då va det julia :p , så tyckte hon och robin att jag skulle kolla på hockyn med dom, så då gjorde jag det, och sverige vann! lite gött :D
haha,  sen så ringde Jimie mej så jag snacka med han en stund, han skulle ringa mej igen innan han somna, om han inte redan har gjort det :P, hahha,  aja, sen så drog jag och julia och robin ut med bilen en sväng till mamma och så :),
i morgon är det fredag, skolan först, sen mys kväll med julia, film, god mat osv :)  rätt nice :D,
på lördag kommer kanske Jimie och rocky en sväng :D, hihi,
 
nu ska jag försöka komma i gång med min uppsatts innan jag somnar,

sov gott sen alla!

puss





blev super nöjd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0