hejje

just nu sitter jag och väntar på att bästis ska komma hem från körskolan,
jag är sjukt hungrig och vi ska laga nåt mat tillsammns, får la se va det blir,
det är lite mindre än en månad kvar till studenten, ska bli gött :d
sen är det 7 veckor kvar till det jag längtar absolut mest till P&L :D
kommer bli bäst,

internet har lagt av igen :(
så jag lånar borsans dogel idag,
och ska lämna den i morgon igen,
så kommer inte blogg på ett tag,
eller kommer nog blogga när jag är i skolan,

jag vill ha torsdag nu, göteborg hela dagen och liseberg kommer bli lite för nice asså :)


nu kom bästis så nu ska vi ner och handla mat, för jag är sjuk hungrig,

puss / g






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0