hejje :)

idag så har jag typ haft värdens bästa dag på länge,
va i skolan först och det va helt okej,
sen efter det så blev det gabbes och fika med dom bästa kan jag lova,
och dom bästa är juh madde, mikaela och oscar!
mycket skratt osv, sjukt kul vill jag lova! efter det så blev det affären och köpte hår färg,
och sen så gick jag och oscar upp till mej och kolla film :)
sen så åkte han hem och jag och julia gick och köpte mat och så :)
sen så blev det färga håret på mej, blev inte så som jag ville ha det,
men men, kan juh inte alltid bli som man vill, hihi!
finns la inte så mkt mer att skriva, ska snart lägga mej och sova kanske,
så jag orkar med skolan i morgon :p.
snart har vi juh ledigt, lite nice asså!

aja,


puss / g





ni gjorde min dag bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0