hejje,

igår kväll då, så gick jag ut och träffa koffe en sväng, vi va ute och gick och satte oss vid lidan och prata om allt och inget,
sen så träffa vi anton och daniel en sväng, sen så gick vi hem till mej och kolla på film, sen så somna båda två, sen så vaknar koffe kl halv sex och va tvungen att gå hem, sen så somnade jag om,  och nu sitter jag här, är typ fortfarande sjuk och allt, men ska snart ut och fika med julia en sväng, vi ska nog gå och fika, försöka komma ut en sväng,  får se om det blir skola, men det lutar inte mot det hålet, men pallar endå inte att sitta inne hela tiden häler, men men, nu ska jag va social mot julia, hörs sen!
puss / a







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0