hejjje :D

förlåt va en dag sen jag va skrev men va så mkt igår,
igår så va jag och mammi och mikaela på i götebor och sen så
när vi kom hem så drog jag nästan direkt till sebbe och så sov jag där,
så det va fullt upp igår asså, och bilderna från göteborg kommer i morgon när jag får dom av mikaela :D
idag så vaknade jag upp hos sebbe och sen så kom katrine och hämta mej och så åkte vi snabbt in till stan,
och där möte jag upp julia och så gick vi och käka, sen så skulle vi möta upp mamma så såg vi
måns zelmerlöw och sen så gick vi vidare till framnäs och där såg vi caroline af ugglas och sen så såg vi H.E.A.T
och jag kan meddela att dom är snygga och sjukt grymma,
och just nu är jag sjukt och mår piss :( men det går la över, aja
ha en nice kväll alla :)

puss












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0