hejjje

hejje,
dagen börja så här gick upp och sjukanmälde mej till skolan efter som jag inte mådde så bra,
sen så gick jag och la mej och sov igen, efter det så gick jag upp och så ringde mamma och fråga om jag skulle följa med och handla och det skulle jag så jag och julia åker med mamma, sen efter vi hadlat så åkte vi och hämta upp min bror och så åkte vi till mc donlas, sen efter det åkte vi hem och så hade jag möte med soc och personalen, och det gick bra :D
sen efter det så gick jag och julia och tog en glass och va ute i solen, sen så gick vi hem och börja färga mitt hår, sen så skriver alex att han och sebb va utan för så då sa vi till dom att dom skulle komma upp men det orka inte dom så dom cykla i väg igen och jag sköljde ut mitt hår och sen så gick jag och julia till gabes och när vi sitter där så fårga alex vart vi va, och då va dom tydligen utan för oss igen, så vi ficka upp och gick och träffa dom, efter det så drog vi till fredriksdal skolan och möte upp anders, parta och några till och dom satt och cilla i solen och drack öl, dom skulle tydligen spela fotboll men dom hade ingen fotboll :p haha, aja, efter det gick jag och julia köpte mat och sen hem :) det va typ min dag idag,
haha, aja, ska sova nu lr nåt :D, go natt alla söta!








glass :D <3







julia bara älskar glass <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0