sagoland!

just nu sitter jag och lyssnar på sagoland,
typ en sjukt bra låt vill jag lova :)
ajja, idag så va jag med bästa mikaela en sväng,
länge sen vi va och det är alltid lika roligt med henne och man får sig ett gott skratt :p
sen så har jag och julia tvättat, och sen gick vi till schell och köpte cig,
och nu så ligger jag här :D
får massa låtar av mikaela :)
finns så mkt jag vill skriva, men jag orkar inte skriva ner allt,
men jag tycker det är lite roligt att folk misstolkar saker här hela tiden,
men det är la så lidköping är, det är ifall en skit stad, är så trött på skiten,
ska försöka att inte va hemma så mkt i sommar,
men men, i morgon blir det vårdcentralen osv :p

ajja!

go natt!!






i min dröm där vaknar jag upp med dig brevid mej hela tiden,
men när jag vaknar från min dröm så är du inte där,
jag kommer aldrig få svaret varför du gör så här,
men kärleken finns inte utan det består hela tiden av en lek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0