skriver igen!

julia sover hos elina, och jag är hemma hos mej nu,
vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir nog sova snart tror jag,
är trött och har sjukt ont i halsen,
det är sjukt varmt med här inne typ :p haha
och sen så är jag trött på alla idioter,
orkar inte bry mej mer om er!

jag längtar till nästa vecka då ska jag och mammsen åka till borås,
kommer bli nice det, en hel dag själv med mamma,
mormor och morfar ska med oxå :D,
men det är bara mysigt,

aja,

sov gott alla sen,
för det ska jag göra :D



min älskade mamma och min  bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Anglica!!!!!

man gör inte sååååååååå

2009-05-17 @ 09:54:30
Postat av: Anonym

joo!

2009-05-17 @ 14:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0