snart så :)

idag så har jag inte gjort så mkt,
sov en stund och sen träffa mamma en sväng,
sen så gick jag och julia och käka, och sen kom robin en sväng,
och just nu sitter vi och kollar på melodifestivalen finalen,
vi fick skäll av perssonalen nyss för vi hade så högt :o,
men sånt händer,  snart torsdag och då blir det gbg med klassen,
och liseberg :D, lite nice :) 
och nästa vecka åker jag till borås med mammi och mormor och morfar och kanske julia :)
för ut så sicka alex sms och fråga om jag och julia skulle åka med dom en sväng, så det gjorde vi, så därför blir detta
inlägg så sent, ajja, nu ska jag sova så dagarna går fort för nu vill ja ha liseberg :D haha
pussss






inget förvånar mej längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0