trött som fan!

jag blir så trött på allt och alla,
vad fan ser ni i mej ?
varför bara ta mej som ett strul och sen dissa?
jag har fan oxå känslor, men det kanske du ni inte fattar,
jag kanske inte är perfek inte eran dröm tjej, men jag har fan oxå ett hjärta,
jag tänker fan inte anstränga mej mer för att få er att fatta,
ni mina så kallade kompisar ni gör juh inte saken bättre, jag pallar fan inte mer er häler längre,
säg inte att ni finns, för det gör ni fan inte, jag blir bara så jävla trött på er med,
ta åter er för jag vet att ni läser bloggen! specielt du som har varit min kompis i typ fyra år,
vad hände jo jag flytta och du fick en ny bästa kompis och en pojkvän,
jaa men vi säger så! för du bryr dig juh inte ett skit,  jag kan skriva så mkt om dig
men varför skulle jag, du har förendrats du är inte den jag vill att du ska va! du är inte min bästa vän längre,
förlåt, men aja!

va allt jag har att säga i bloggen nu,

puss!!




Kommentarer
Postat av: Elin

okej angelica, då vet jag vart du står iallafall.

men en fråga bara, varför är det bara jag som ska bry mig, engagera mig och höra av mig? kan inte du göra det? tydligen inte. det är bara mig det är fel på alltså! jag känner inte för att bråka, jag känner heller inte för att försöka ens bry mig längre för du ger inte så mycket tillbaka du heller. är det bara jag som har hittat nya vänner? nej för det är det inte. du har också hittat nya vänner och dessutom flera bästa vänner. visst, jag har hittat en pojkvän som jag älskar och som älskar mig för en gång skull. men bara för det så betyder inte det att jag utesluter just dig! jag skiter inte i mina andra vänner? vet du vad dom gör? jo dom hör också av sig till mig, inte bara jag till dom. så angelica, få inte detta att låta som att det bara är mitt fel.. för om en vänskap ska funka så krävs det kraft från båda två, inte bara från en. det var det jag ville säga! / elin

2009-05-25 @ 12:42:59
URL: http://lisaelinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0